За Системата

Какво представлява ECR?

ECR е предназначена за собственици на имоти и домоуправители, които искат да управляват ефективно сградата си. Тя осигурява удобен достъп до информация, автоматизиране на плащания и инструменти за подобряване на комуникацията между домоуправители и собственици.

Какви функции предлага системата?

ECR предлага широк набор от функции, които улесняват управлението на сгради: табла за съобщения, проследяване на транзакции, управление на доставчици, подаване на сигнали за нередности, следене на комунални сметки, организиране на гласувания и много други инструменти, създадени за по-ефективна работа и комуникация.

Аз съм домоуправител. Мога ли да ползвам ECR?

Разбира се! Като домоуправител ECR ви предоставя възможността да регистрирате своята сграда и да управлявате всички аспекти на нейната поддръжка. Можете да следите плащания, да обработвате сигнали за нередности, да организирате анкети и гласувания, както и да добавяте доставчици и комунални услуги. Платформата разполага с богат набор от инструменти, които правят управлението лесно и ефективно.

Аз съм собственик на апартамент, но не и домоуправител. Мога ли да използвам приложението?

Разбира се! Нужно е единствено вашият апартамент да бъде регистриран в платформата и да имате създаден профил. Като собственик можете да подавате сигнали за нередности, да участвате в анкети, да преглеждате таблото със съобщения и да се възползвате от други полезни функции за лесно управление на вашата собственост.

Как се регистрира нова сграда?

Лесно е! Просто изберете подходящия линк на нашия уебсайт и попълнете регистрационната форма. Въведете вашите лични данни, след това добавете информацията за вашата сграда. След като завършите регистрацията, можете да се възползвате от един месец, напълно безплатно!

Кой може да има достъп до данните за сградата?

Можете да добавяте потребители, които да използват приложението като домоуправител заедно с вас. Можете да добавяте собственици, следите техните плащания, профили и т.н.

Какво се случва, ако има проблем със софтуера?

Ако срещнете проблем със софтуера, можете лесно да се свържете с нашия екип за поддръжка. Ние ще ви помогнем бързо да разрешите всякакви въпроси или технически затруднения, за да можете да използвате платформата безпроблемно.

Какви отчети могат да бъдат генерирани чрез ECR?

Могат да бъдат герериани отчето за всякакъв вид плащания, живущи в сградата, разходи по доставчици и още други.

Има ли ограничения за броя потребители в системата?

Не, няма ограничения за броя потребители в системата. Можете да добавяте неограничен брой потребители, в зависимост от нуждите на вашата сграда и екипа за управление.

Как да започна

Регистрация

Първата стъпка е да регистрирате акаунт в платформата. Посетете нашия уебсайт и се насочете към регистрационната форма. Попълнете следните данни:

Потребителска секция:

Полета:

  • Име (задължително)
  • Фамилия (задължително)
  • Имейл (задължително)
  • Телефон (по избор)
  • Парола (задължително)
  • Потвърждение на парола (задължително)

Секция за свойства:

Полета:

  • Тип (падащо меню, задължително)
  • Име (задължително)
  • Област (по избор)
  • Град (задължително)
  • Пощенски код (по избор)
  • Адрес (задължително)
  • Съгласие с общите условия (задължително поле за отметка)

Добавяне на апартаменти

Модулът „Апартаменти“ е първият, с който трябва да започнете. В него трябва да въведете всички апартаменти във вашата сграда, както и техните детайли.

  • Навигирайте до модула “Апартаменти”
    • Отворете модула с име “Апартаменти”.
    • Изберете опцията за добавяне, разположена в долния десен ъгъл на екрана.
  • Въведете основна информация за апартамента
    • Име (Задължително): Въведете уникално име за апартамента.
    • Размер, спални и бани: Добавете съответните данни за апартамента.
    • Локация (Задължително): Опишете локацията, напр. “Етаж 3, ап.1”.
  • Попълнете брой жители (Опционално)
    • Можете да добавите информация за:
      • Брой възрастни
      • Брой деца
      • Наличие на домашни любимци

Добавяне на собственици

Секцията със собственици е съществено важна, защото в нея трябва да добавите всички притежатели на апартаменти в сградата. След това те могат да влязат и да използват приложението с основните модули, видими за техния профил, като подаване на сигнали, съобщения и т.н.

  • Навигирайте до модула “Собственици”
    • Отворете модула “Собственици”.
    • Изберете опцията за добавяне, разположена в долния десен ъгъл на екрана.
  • Въведете данни за собственика
    • Име (Задължително): Въведете първото име на собственика.
    • Фамилия (Задължително): Въведете фамилията на собственика.
    • Телефон (Задължително): Добавете телефонен номер.
    • Имейл (Задължително): Въведете имейл адрес.
  • Присвояване на апартаменти
    • След като добавите собственик, можете да го направите притежател на някои от вече добавените апартаменти.
    • Изберете собственика, след това менюто под профила с име “Апартаменти”.
    • Изберете един или повече от наличните апартаменти.

Настройка на имотни такси

Имоти таксите позволяват на домоуправителите да следят и извършват плащания към акаунти през определен период от време, зададен в настройките.

  • Навигирайте до модула “Имотни такси”
    • Изберете “Настройки”.
    • От менюто изберете “Имотни такси”.
  • Добавяне на имотна такса
    • Изберете опцията за добавяне, разположена в долния десен ъгъл на екрана.
    • Тип на таксата (Задължително): Въведете типа, например “такса за апартамент”, “размер”, “деца”, “възрастни” или “домашни любимци”.
    • Име на имотната такса (Задължително): Въведете име на таксата.
    • Сума: Посочете стойността на таксата.
    • Начална дата: Въведете датата, от която таксата влиза в сила.
  • Настройка на задействане
    • Изберете кога и през какъв период да се задейства имотната такса.
    • Опции за периодичност: делнична, месечна или годишна такса.

Други

След преминаването на задължителните стъпки, по-долу са описани опционалните, които също спомагат за поддръжката на вашата сграда. А именно:

Добавяне на жители

Въведете съответните данни за жителите, като име, възраст и други необходими данни. Ако имате голям брой жители, можете да използвате опцията за импорт на данни чрез JSON или XLSX файл.

Настройване на комунални услуги и акаунти

Добавете комунални услуги, като вода, електричество и други, за да следите консумацията и плащанията.

Добавяне на потребители

Добавете нови потребители или използвайте опцията за импорт. Системата автоматично изпраща имейл с парола на новия потребител.

Добавяне на доставчици

Добавете информация за доставчици, като име на фирма и контактни данни, за лесно управление на договори и плащания.

Управление на видове сигнали

Добавяйте, актуализирайте или изтривайте сигнали според нуждите на вашата организация.

Създаване на анкети

Създавайте анкети с начална и крайна дата, за да съберете мнения от жителите или потребителите.

Публикуване на съобщения

Публикувайте съобщения с прикачени файлове, които да бъдат достъпни за всички потребители в системата.